تحصیل در کانادا

ساخت وبلاگ

کانادا یکی‌از مهاجرپذیرترین کشورها است , به دلیل آنکه وضعیت زیاد ایده آلی برای شهروندان و افرادی که از روش سفر اقامت این سرزمین را دارا‌هستند مهیا می‌آورد به منظور اطلاع از روش های مهاجرت به کانادا می بایست همواره قوانین مهاجرتی این کشور را مرور نمایید. در صورتیکه که نیاز به کسب داده ها بیشتری در موضوع هجرت به کانادا میباشید میتوانید به همگی مطالب اصلی درباره با سفر به کانادا و به دست آوردن اقامت کانادا را در همه تارنما های ملک پور با کاوش در گوگل با به کارگیری از کلیدوازه ملک پور دست یابید و همینطور مارا تا آخر همین نوشتار ملازمت فرمائید . برای فردی که شهروند کانادا نمی‌باشد , ولی اذن اقامت و فعالیت در کانادا را سوای هیچ محدودیت هنگامی برای اقامت خویش داده است . برای تبدیل شدن به یک مهاجر دایم , یک مهاجر فرنگی بایستی درخواست سفر , پناهندگان و شهروندی کانادا ( IRCC ) , که تا قبل از این “ Citizenship and Immigration Canada ” شناخته شده‌است , باشد . اقامت دایم می بایست در کانادا برای دو سال از هر پنج سال معاش نماید یا این که خطر این موقعیت را از دست بدهد . تصاحب کردن اقامت کانادا از به دور رویه قابلیت و امکان پذیر است : سیستم اکسپرس انتری دو سطح داراست :

سطح ی اولیه : کاندید هایی که امکان ورود دارا‌هستند به طور آنلاین , پروفایل اکسپرس انتری را کامل شدن می نمایند . در‌این سطح دست‌کم امتیازی که برای ورود به استخر می بایست کسب فرمایید ۶۷ است ; شما می‌توانید این امتیازات را از ۶ طرز به دست آورید . از روش سند لهجه : حداکثر امتیازی که از این مهارت می‌توانید کسب فرمایید ۲۸ امتیاز است که هرچه نمره ی بالاتری کسب فرمائید , امتیاز بالاتری خواهید گرفت , کسب این مهارت قوانین مرتبط با خودش را داراست که برای اطلاع از آن می‌توانید با شرکت های حقوقی ملکپور تماس نتیجه ها نمایید .

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : کانادا, نویسنده : آ-محمدی canadastudent بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت: 22:49

شهر پاریس پایخت میهن فرانسه است و از حیث جغرافیایی در راءس کمار رود سن قرار گرفته و دربرگیرنده ۲ نصیب جزیره نظیر می شود . ایل سن لویی بخش کوچکتر و ایل دو لابه‌لا سیته نصیب بزرگتر را تشکیل داده و دربرگیرنده بخش دیرین شهر است . مطابق با آمار سرشماری که در سال ۲۰۱۸ انجام یافته حدود دومیلیون نفر در‌این شهر معاش می نمایند . در شهر پاریس توقع اقلیمی اقیانوسی را داشته باشید . هوا نسبتاً در تمام سال با رطوب و دمایی میانگین است . فصل‌تابستان ها گرم و آفتابی است , ولی خیر آنقدر که آزار دهنده شود . فصل‌زمستان هایش هم آنقدرها سرد نیست , اکثر زمان ها وقت ها روزهای فصل‌زمستان با برف اندکی روبرو است که با این‌که روزی زمین نمی شیند البته شهر را رویایی می نماید . شایسته ترین زمان برای مسافرت به پاریس ما فصل ها فصل بهار و فصل پاییز پیشنهاد میشود . درین فصل ها پاریس فوق العاده خیس از مدام می شود و با شایسته ترین آب و هوا روبرو خواهید بود . خوشبختانه در مهاجرت به پاریس شما هیچ نگرانی حتمی نیست که بابت اقامتتان داشته باشید به دلیل آنکه در‌این شهر هتل های متنوعی در مشقت قیمتی متعدد موجود است که می‌توانید بنابر آنچه که توقع دارید و میزان دارایی ی خودتان یکی را گزینش نمایید . اعتنا داشته باشید که شما از صبح تا شب در خیابان های و تماشای جالب های پاریس غرق خواهید بود پس تلاش فرمایید یک هتل میانگین با هزینه ی اقامت ذیل را در بخش ها ۱ تا ۱۳ این شهر گزینش فرمائید تا هزینه ی کمتری در حین سفرتان به پاریس داشته باشید . با اعتنا به‌این اینکه اکثر زمان ها هتل های این شهر آن استاندارد هتل های اروپایی را ندارند به همین علت هزینه ها نیز کمتر است .

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : پاریس, نویسنده : آ-محمدی canadastudent بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 18:53

در شش ماهه این سال 290 هزار گردش گر فرنگی به اصفهان آمدند
به نقل از خبر نگار ایسنا , علیرضا سالاریان در عده خبرنگاران بیان کرد : هفته فرهنگی اصفهان در پاریس با هماهنگی این نمایندگی صورت گرفته شده‌است و خوشحالیم که رئیس شهری تازه دیپلماسی میان المللی را بدون شوخی گرفته است . او خاطر نشان کرد : دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی تعاملات نیکی با دانشگاه‌های همتای خویش در عالم دارا‌هستند . دانشکده صنعتی مشخص و معلوم همیاری دانشگاه‌های سوییس و دانشکده اصفهان نیز مشخص ژاپن و کره می باشند . در حالتی که کلیه نهاد ها مانند دانشگاه‌های اصفهان فعالیت نمایند به خیر اصفهان شناسانده خواهد شد . نماینده وزارت امورخارجه در استان اصفهان خاطر نشان کرد : توریسم اصفهان با عالم مضاعف مسافت دارااست چه بسا با دیگر شهرهای میهن هم مسافت داراست و شیراز به حیث می آید جلوتر است . سالاریان تصریح کرد : نمایشگاه‌های اصفهان نباید صرفا به مخاطبین داخلی محدود شود می بایست مخاطب فی مابین المللی را نیز روئت کرد . خرداد ماه سال آتی نمایشگاه فی مابین المللی توریسم و صنعت های دستی خوا‌هیم داشت و برای این دارای اهمیت سعی خوا‌هیم کرد . او تاکید کرد : اتاق بازرگانی اصفهان یک کدام از فعالترین اتاق‌های بازرگانی در ارتباطات در میان المللی است .
نماینده وزارت کارها خارجه در استان اصفهان ذکر کرد : بایستی رسانه‌های اصفهان به زبان‌های دیگری جز پارسی فعال شوند و اصفهان را به عالم ارائه نمایند . مارک توریسم با مارک شهری تفاوت داراست . سالاریان بیشتر کرد : مارک توریسم اصفهان یک عمل تخصصی بود و حرفه‌ای انجام یافته است , مارک توریسم لوگو نیست و قرار است برای یک شهر توریستی استاندارد تعریف نماید . او خاطر نشان کرد : مارک توریسم لوگوی توریسم است و با لوگوی شهر اصفهان تفاوت دارااست , یک شهر میتواند هم زمان یکسری لوگو داشته باشد . نماینده وزارت کارها خارجه در استان اصفهان اظهار کرد : نمایشگاه می بایست برندینگ باشد , نمایشگاه توریسم و صنعت های دستی بایستی با یکدیگر هماهنگ باشد , برای ۵ سال آتی قرار است برای خرداد ماه

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : گردشگری داخلی, نویسنده : آ-محمدی canadastudent بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 3 دی 1397 ساعت: 14:37